Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Emelie - 1 oktober 2010 16:44

Mannen menade igår att jag blivit en bloggare som skriver om vad jag gjort under dagen..en sådan som jag annars förkastar och tycker rätt illa om. Han ville få mig till en sådan... och sa "och sen, och sen, och sen" för att sedan inse att så faktiskt inte var fallet. Men visst befinner jag mig i en lite gravid-bubbla som med största sannolikhet inte intresserar gemene man, men vet du va älskling, det gör absolut ingenting. Jag bjuder på de "intresse-klubben-antecknar" inläggen och menar att sedan när klimpen vår är ute och graviditeten ett minne blott kan mina dagar av vad jag åt, hur jag sov och när du baxar ur mig ur badkaret ändå vara till nöje, för oss. Och då är jag nöjd.


Så, here we go;

Idag har jag inte gjort mycket. Efter en natt med smärtsamma blockvändningar och stånk och stön, kiss och halsbränna vilar jag idag. Har skrivit klart förlossningsbrevet. Ordnat nytt recept på Lergiganen till natten. Läst min bok och ätit... lax och potatis, godis, mandariner !!!! och glass. Har för övrigt tömt glassförpackningen så vill du ha när du kommer hem älskling så är den tyvärr slut..


I några dagar nu har jag städat och ordnat här hemma, lite i taget och det har gått fint. Nu är det skönt här hemma och igår kom tjejerna över, E, S, S och A. Vi lagade hemgjord pizza och njöt av sällskap och mat. Jag fick ett gäng långa gladeolius (?) som nu pryder fönstret vackert.


Snart tar jag ett bad och nu vet ni precis vad dagen hittills erbjudit mig och jag den.


Puss


Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards