Alla inlägg den 5 september 2008

Av Emelie - 5 september 2008 18:07

Nu är första bomen här. Jag bomade läkemedelsräkningen med ett poäng. Livet suger just nu men det är en prövning för mig att misslyckas på en tenta. Kaxigt- jag vet. Nä, just så mycket suger det inte. Men jag mår kanske inte så väldigt bra just nu då min hjärna är aningens överhättad.


Magen har sackat ihop av stress och ligger varje dag nära till gråten. Nu har jag också blivit förkyld och jag tycker förbannat synd om mig själv. En nära anhörig är dålig och jag vill bara finnas där men oron och förtvivlan gör mig till ett nervvrak, så just så stöttande är jag nog inte. Kommande termin kommer tillbringas mestadels i Gävle ochjag önskar mig att mina kära absolut raraste vänner har överseende över frånvaro och ett rörigt och kanske otrevligt framträdande. Om ni ens får tag på mig.


Jag vill i gävle ha ett fint sammarbete och vila i myskvällar och promenader i ensamheten, detta vill jag varva med ett glas vin med goa människors sällskap. På hemmaplan står tålamodet högt och jag ska försöka besvara med samma vänlighet.


Jag vill bara väl- men ibland blir det så fel. Det som är så enkelt blir så svårt.

Kramar om  

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards