Alla inlägg den 8 september 2008

Av Emelie - 8 september 2008 12:46

En dag i Järfällabunkern och en telebildsföreläsning med omgivande lila väggar gör mig aningens snurrig. Psykiatri står överst på listan och följer gör pediatriken.


I torsdags kväll flög ett virus ner i min hals och förkylde ner mig. Den höll i sig och i fredags skrevs tentan alldeles febril. När lördagen kom åkte jag till Hult, ett mycket litet samhälle nere i djupa småland- "Is" fyllde år och vi åkte ner och under samma dygn även upp till Stockholm igen. Sov ner och sov upp, sikten för chaffören var mindre bra när regn och lågt stående dimma skapade en skräckliknande stämning på vägen. Vi bestämde att om det plötsligt står en ensam övergiven mycket gammal barnvagn med stora hjul mitt på vägen så, stannar vi inte utan plöjer rakt på. Det kom ingen barnvagn. Jobbade under söndagen och kände mig snart fri från förkylning. Såg Wall.E på bio och njöt över kärleken som strömmande ut från bioduken. Helgen har varit på ett vis tillfredsställande och på ett vis tung. Men man får vara nöjd.


Nu åker jag upp till Gävle under kvällen och jag känner mig nöjd. Vi får nog prata lite. Rensa tillfällig identitetsförvirring och dricka te med honung. Det blir nog bra i slutändan.


Kram på er alla som läser.    

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards