Alla inlägg den 30 september 2010

Av Emelie - 30 september 2010 09:08

Jag vaknar som regel i ottan, kliver upp då andra inte är vakna, förutm de vänner och/eller kollegor som trampar sig igenom nätterna på den stora sjukstugan. Fyra-femdraget, kissar äter fil och flingor i säng. Somnar om. Vaknar när mannen ska till jobbet, då jag också kliver upp. Äter frukost, kollar "Vakna" på femman som följs åt av två avsnitt "Små mirakel" på tv4fakta. Sedan tar jag en tupplur. Denna morgon såg ungefär likadan ut. Vaknade dock av en småbesvärlig smärta i ryggen, "mensväk" som kröp framåt och sammandragningar tog vid. Flera. Andades, ändrade ställning och höll F´s hand. Efter ett tag avtog det så nu håller vi tummarna på att det inte var något att oroa sig för. Ligger i soffan nu, rätt trött av värken så jag somnar nog ett tag redan nu.


Längtar efter vännerna i eftermiddag. Då ska jag vara utvilad. Puss

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards