Alla inlägg den 16 september 2010

Av Emelie - 16 september 2010 17:32

Jag gjorde det! Vi tog en tripp till Ikea igår. Gratisbuss, bälte och kryckor. Gick långsamt. Lånade rulle när vi kom dit för att ta sig runt och the rest i history. Vi plöjde plan efter plan... allt gick fint. Halvvägs in. Efter det sa kroppen till och sammandragningarna avlöste varandra och bäckenet skrek i vild förtvivland - VAD GÖR DU! Och då satt jag mest hela tiden. Jag slirade fram och Fredrik hakade på och lastade ivrigt och engagerat på den vagn han rullade. Vi är en familj snart och hemma ska vi komma iordning älsklig. När vi till slut kom till kassan va vi båda trasiga, hungriga och totalt slut. Ringde efter skjuts och bärhjälp. Väl hemma grät jag av smärta, men plågorna avtog efter hand. I sidoställning med kudde mellan knäna blev jag liggande resten av kvällen. Men nu har vi saker hemma och när andan och orken faller på kan hyllsystem till hallen snart vara uppe på väggen. Jag är så nöjd att vi kom dit älskling. Men känner samtidigt - det där gör jag inte om. Än på ett par månader :)


Idag har jag tagit hand om skåp och byrå i badrummet. Säng släng släng... stuvat om och gjort finfint. När jag sedan skulle ner på coop - köpa smör och toapapper - fick jag mig vad jag menar vara ett blodtrycksfall. Fick hålla mig i de matfyllda väggarna för att inte dra i golvet. Köpte va jag skulle och på ett mirakulöst sätt kom jag över gatan och hem. Såå svag väl hemma, fick i mig att äta och nu har jag återhämtat mig. Men   verkar må bra och jag ska nu bara ligga på sidan resen av dagen.


Kram

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards