Alla inlägg under september 2008

Av Emelie - 1 september 2008 17:02

Jag är mäkta irrieterad. Och det har ackumulerats. Till en början fanns enzymer att tillgå för att ta hand om irritationen, men det bara kom och kom vilket orsakade en mättning av enzymerna. Till slut steg koncentartionen och irritationen ackumulerades istället i hög grad i mig.

Nu vet jag inte hur jag ska bli av med den? Nu vet jag inte hur man eliminerar irritation förutom konfrontation.  Så jag frågar mig är det konfrontationen som är mitt antidot, ett terapeutiskt antidot som går direkt på källan till irritationen. Eller fungerar det forcerade diuresen kan hända bättre, låta allt bara rinna ur mig.

Risken är att det tillkommer irritation från annat håll vilket ökar riskerna för interaktioner. Ja, vad ska jag säga. Bara att försöka dosanpassa och även anpassa dosintervallen. Jag kan tyvärr inte beräkna t ½ just på grund av mättnadskinetiken som uppstått, men jag kan undvika yttligare ackumulationen genom att konfrontera!

Är du med?

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards