Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Emelie - 18 juli 2009 22:35

Hur jag tycker att det är fantastiskt hur många som frågar. Vad står det där? Gamla som unga och alla är lika postiva. Fattas bara annat! Du är ju världens vackratse. Patienter så postiva till dig min ängel, som bara skiner upp och samtidigt blir alldeles gråtmilda.


Idag på bussen böjde sig damen mittemot mig över och bad om ursäkt om hon störde mig bakom solglasögonen. En förfrågan om min text och jag är inte sen och berätta. Det är ju du. Min lilla och jag berättar med glädje. Punkt. Så mycket jag känner för att berätta, punkt.


För så är det. Jag sträcker mig så långt jag vill och orkar under samtal om dig. Men fråga gärna så bestämmer dagens form hur mycket jag vill dela med mig.


Dagarna som gått på jobbet har faktiskt varit fina, med undantag för en dag. Stunder av sorg kommer över mig när jag som minst anar det, men det är hanterbart. Och jag välkomnar sorgen då min sorg också är mitt minne.


Nu ska jag sova. Jag vinkar uppåt och säger sov gott min lilla.


/ Din mamma 

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards