Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av Emelie - 1 oktober 2008 17:35

I all enkelhet handlar detta om att du är förbannad på att jag anklagar dig för tjänstefel. I all enkelhet handlar detta om att ....... ringer mig och är irriterad då du ringt upprepade gånger till henne med ärendet ............................... Jag kan dock sträcka mig till att be om ursäkt för en bristfällig information för upplägget denna månad. Det ända som dock avvikigt från ursprunget är att jag tagit två extra pass under september månad. ...................................... och under den tid som du erhållit papper på har du ändock legat hack i häl för att få vidare information om den kommande framtiden. En framtid svår att sia om då åkomman ..................... i stor utsträckning är relaterad till en bristfällig arbetsmiljö och däri räknas med stora bokstäver även arbetsgivaren. Utifrån detta skulle man önskat en medmänsklighet från din sida och istället för ditt agerande förstått att vi utifrån vår situation pressar oss ut i bristningsgränsen för att tillgodose ................ behov, med sjukdom och hårt pressade studier. Nu erbjuds .................................... för att fylla de vakanta timmarna och jag tillsammans med ............ ställer oss frågan för vem tillsätts tjänsten. Och hur tänker en person i din sitts när kvantitet får gå före kvalité?


Jag är inte intresserad i nuläget att vidare komma i kontakt med dig, utan lämnar en hälsning om att ........................ är på väg och att det inte längre ligger i ......................... händer. Du om någon borde förstå den byråkratiska omständighetsprincipen.


En mycket sorglig aspekt i frågan är det mötet som hölls mellan ..................................................
......inte resulterat i något. Det enda vi blivit varse om via ........... är att .............................. inte längre har hand om ............ Den informationen kom inte från ..... eller ............. Något stöd/handledning har inte funnits vilket är en förutsättning för gott samarbete. I det kan vi utläsa att det inte är ........................................... som satt tonen för hur kontakten med ...... ska se ut. Som anställd måste man få ha en talan samt bli mött med stor respekt och lyhördhet. Något ....... och andra auktoriteter inte klarat av att uppfylla vill jag anse.


 /.............. ................   

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards