Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Emelie - 4 mars 2008 17:30

Jag mår inte så bra idag. Känner mig riktigt bottenlåg. Känner mig ensam, så där ensamhet som svider även i gemenskap med andra. Som gör ont i kroppen, sticker som nålar, som strömstötar i kroppen.


Upplever att jag bär framtiden själv, om inte jag så vem annars.


I dag dog min katt. Han mådde dåligt och förblev så nervös att nätterna genomleds med jämrande och kvidande. Mamma som är hon som under de sju sista åren levt med Marwin tog det svåraste beslutet man kan kring sitt älskade djur, att låta honom somna. Tio år var han, och han förutsåg ingenting. För det bästa, för hans bästa bor han nu i himmelen.


Just nu orkar jag ingenting. Föreläsning i morgon. Dagen i skolan blev trevlig i alla fall. Bra för tankarna att slå sig till ro i skolan.


Hoppas på en vänskaplig kväll.


Kram till er och välkommen in i min dystra dag. *Snyft snyft*

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards