Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Emelie - 9 mars 2008 21:00

Helgen blev skön. Helgen blev lugn och jag är nöjd.


Jag tycker om att bli bekräktad i min känslor, och jag tycker om att bekräfta andras. Det finns något otroligt skönt med att träffa rätt, verkligen kunna spegla en väns känslor. Få den där överensstämmande stunden med vännen sin. Känna att man får till det där samtalet som verkligen inger en samhörighet med sin vän. Att man förstår varandra heter det på mer regelrätt svenska.


Uppskattar du det med?


Idag åkte D hem till stora staden. Jag har sedan dess fördrivit tiden med diverse mail och annat nödvändigt som hör skolan till. På kvällen har jag även sytt lite på maskinen min. Blev ett par cykelvantar och en hm, jag kanske det bidde en form av ett linne.


Nu blir det kvällste och en bit choklad. Sedan avnjuts söndagens sista timmar med blickarna vända uppåt. Mina tankar går ut till er.


Välkommen in.  

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards