Alla inlägg den 3 april 2008

Av Emelie - 3 april 2008 22:08

Gula änkan tar till vänster i högerfilen- har du hört nått så tokit.


Hon låg där i högerfilen och undrade hur det skulle vara att fortsättningsvis hålla till vänster. Den gula änkan har aldrig svängt vänster någonsin och i ett ödets nyck gjorde hon så. Det gick runt runt runt för henne.


Sedan var det någon som tog flaskan och krossade den, och då önskade hon att hon varit en sofiero som både hållit vänster så väl som höger och endsat kostat 19 kronor.  


Sug på den du- jag välkomnar er in. Om du lovar att luta dig åt sinister.

Av Emelie - 3 april 2008 20:38

Jag du ser vilken kreativitet det finns bland oss. Varmt vin åtgärdas när ingen is finns att tillgå, med en isklabb. Lätt smält isklabb tillsammans med en hammare blir vinet åter kylt. Iskross kallas denna variant.


Gårkvällen blev återigen något blöt. T kom hit, E var redan här. Redovisningen klar för morgondagen och här startade kvällen, och slutade på kåren. Klart godkännt med en DJ dock fast i högstadiefeelingens träsk. Men stämmningen hög och folket trevligt. Jag ger kvällen en tumme upp, och säger med eftertryck att jag nog haft fel i min fördom av kårekvällar.


Kvällen avslutades runt 2 och huvudet somnade tungt. Dagens redovisning förflöt smidigt och jag mår bra. 












Se bara vilken kreativitet. Vill du ha ett glas krossad is, så plinga på min dörr. Välkommen in säger jag då.

Av Emelie - 3 april 2008 16:44

Tiden avsatt är alltid för kort, för tunn och genomskinlig. Jag längtar efter tung lång tid som riktigt luktar av efterfest. Jag längtar också efter tid lagom avsatt till ändamålet. Längtar efter att skeda så länge att det ger skavsår utan av att röra på sig. Jag vill hålla handen så att handen krampar efter egentid. Jag vill inte ha kvantitet utan en kvalitet av oss. Jag vill kyssas så att läpparna önskar att dom satt på dina.


Hemkommen från skolan och redovisning, tiden avsatt var alltså för kort. Diskussioner startade för att sedan förtryckas och glömmas. Men läraren sa att vi gjorde hennes dag och vi log brett.


I morgon kommer jag hem- kan vi skeda då.


Välkommen in, även om tiden är knapp.

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards