Alla inlägg den 9 april 2008

Av Emelie - 9 april 2008 16:37

Nu blir det operation. Efter besöket på KS bestämdes det att operation blir av. Monstret VASade 8 under UL och efter genomgång av smärtdagbok ser jag hur monstret VASar runt 3-4 mest hela tiden, så kan hända op är det bästa alternativet i aktuellt läge. Inte undra på den överhängande tröttheten. Nu väntas kallelse. Ändrart är att op nu förläggs till SÖS istället för de tidigare som genomförts på KS.


Känner under omständigheterna av en nyupptäckt glädje. Leva upp och dansa å va glá helt enkelt. Skolan flyter väl, samlivet framför tv:n med goa promenader och sundare livsstil får mig att le. Vin är gott och klassisarna söta. Så varför inte le en smula och tacka för alla vackra.


Visst funderas det över mycket. Bostadsrättsyra, lägenhetsfunderingar, MFS-ansökan, operation och jordens undergång för att nämna en droppa av universums alla problem. Men om äggstockar kan vara förprogramerade att skapa egen vävnad kanske även jag har ett öde som förprogramerat mirakel.

Se det unika i det som uppenbarligen är du.


Jag grejar det mesta har jag förstått. Och det är så häftigt.


Äggstockar here we come, destined to be creative.  

Presentation


Humlans dagar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards